Give me fire

Hej hopp i blåbärsskogen! Nice day huh? sol vind och vatten...!!!

ingridos feelings at the moment:

  • Panik över packningen, jag kommer så inte klara 15 kilos gränsen..
  • Fjärilar i magen inför onsdagen :D:D
  • Hungrig, igen. Vad fasiken är det för fel på mig åt ju för en stund sedan...
  • Ännu mer ångest över packningen
Nu har iaf jag införskaffat cyklop, vattenfast mascara och växlat pengar med Linni och Ellen bellen. So now har jag i princip införskaffat allt..Nej inte solkräm..Damn...äh..

Nu på kvällen gick jag och mamma en promenad och det finns hur mycket blåbär som hellst nu! Vi plockade också hallon och smultron

Smultron


Kommentarer
Postat av: olivia

åh fett mys!<3

2009-07-14 @ 11:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0