I´m Russian

Hej.
Har varit och sett filmen 2012, bra film må jag säga. Man kan självklart klaga på hur orealistiskt många gånger huvudpersonerna klarar sig osv. Men förtusan, är det inte lika bra att två tusen tolv blir året då världen går under? Jag menar världsledarna verkade ju göra av med mindre kalorier än vad jag äter till frukost (jag äter inte frukost) under klimatmötet i Köpenhamn. Men men nu ska jag inte vara pessimistisk. Som man brukar säga, man inser alvaret först när faran knackar på dörren. Ja men okej då ska jag ta mig fan bosätta världsledarna på Maldiverna, då kanske väckarklockan ringer?
.
Nu ska jag sova och hoppas starkt på att vi slipper uppleva filmen 2012 i verkligheten.
Maldiverna, något jag gärna skulle vilja hinna uppleva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0